Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~playerrr | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz K adresTuchola | Gdańsk zarejestrowany12.05.2007 @10:37:10 ostatnio na stronie30.06.2013 @14:39:09

Fotografie to kęsy czasu które można wziąć do ręki...
ja to tylko tak amatorsko.
pamiętajcie o F11

moje ulubione:
1. http://www.digart.pl/praca/1097758/JUMP
2. http://www.digart.pl/praca/1145849/w_niebie
3. http://www.digart.pl/praca/869235/Nad_jeziorem
4. http://www.digart.pl/praca/1397338/Scrabble__1
5. http://www.digart.pl/praca/1080874/Tymbark

zapraszam

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.playerrr.fbl.pl Gadu-Gadu12223655
digarty45 komentarze1015 posty na forum2

komputer / sprzęt
350D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mona009    31.08.2007 @10:22:56
ale chyba mieszkales tam w internacie??
_______
OcEnIaJ tAk, JaKbYś SaM cHcIaŁ ByĆ oCeNiAnY
~dianthus    31.08.2007 @10:21:44
aha.... ogolnie nie widze w tej fotce artyzmu..
pstryk !
~mona009    31.08.2007 @10:18:30
widze po zdjciu ze chodzisz do szkoly lesnej.
mam tam kilku znajomych
ostatnio edytowane: 2007-08-31 10:18:50
_______
OcEnIaJ tAk, JaKbYś SaM cHcIaŁ ByĆ oCeNiAnY
~heyheyheyhey    30.08.2007 @13:40:02
danke danke !
~Marjorie    30.08.2007 @13:28:24
moje tylko przez wakacje ale kto wie może w przyszłym roku też od października będzie moje
dzięki ;]
ostatnio edytowane: 2007-08-30 13:28:59
_______
La musique est une chose etrang! L`art... l`art - et puis, voila tout.
J`ai le coeur qui fait boum boum...
~gosia777    27.08.2007 @15:47:46
jest w gdansku pare fajnych miejsc. a jak cos to dawaj do sfinks w Sopocie, to najlepszy klub,moZe nawet w polsce..........
dzieki za ocene
_______
G O S I A

najlepszy w/g mnie portret na digart->http://www.digart.pl/praca/1197716/Gosia.html
~legalna    27.08.2007 @11:22:05
No ja własnie skonczylam z photoblogiem !
_______
stan z boku, nie prowokuj .!
~dzooma    26.05.2007 @23:15:27
bylem kiedys w tucholi, plywalem na tym jeziorze

pozdro
~dzooma    26.05.2007 @23:15:06
wybacze
~niebochmur    25.05.2007 @20:13:54
Zioma z Tucholi ; p
~krzysiekb91    19.05.2007 @16:48:47
Wiesz co ... ja tam ocen nie lubię... dla mnie to mało ważne. SKRA RLZZZ. zazdroszczę Ci że byłeś na tym meczu. Bo to chyba finał prawda ?
_______
"To tylko moje skromne zdanie i nikt nie musi go podzielać"
~elance    19.05.2007 @16:48:16
słabość mam do sportu... nie do tego zdjęcia moim zdaniem byłoby lepiej jakbyś się zdecydował: albo Ignaczak... albo obaj panowie a nie Ignaczak i 3/4
_______
"... ludzie zapamiętują to, co chcą zapamiętać, a nie to, co działo się w rzeczywistości."
~marczusza    18.05.2007 @09:55:24
bo mi sie źle nacisnęło:P
miało być bdb ;]

przepraszam...
w ramach przeprosin
_______
czasami tak zwyczajnie otwierasz dłonie swe,
bo raz dobrze jest, a raz nie...
+valverde    17.05.2007 @23:04:01
_______
Jestem drwalem swojego losu.
~insomniaoblivion    16.05.2007 @18:28:12
Heh, dziękuję.
Wiem, że cień mojego ciała na tym zdjęciu nie wydaje się... kuszący :D.
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~Elessar23    16.05.2007 @12:51:58
dzięki...a widoki takie w Kołbaczu ( a to z kolei jest po drodze na Kobylankę ) a to z kolei są okolice jeziora Miedwie ... pzdr ...
_______
SIGNUM TEMPORIS http://przemyslawpielecki.blogspot.com/ !!!
~sirocco    13.05.2007 @22:51:51
nie chcę być zbyt dosadna
~CrioX    12.05.2007 @15:00:53
No i co z tego ze 350 ? liczy sie to co przed i za a nie sam aparat
_______
http://criodesign.pl - Portfolio: Galeria prac
http://vortal.criodesign.pl - Foto-blog
+SylwiaNowicka    12.05.2007 @11:22:25
Też,też : )
+SylwiaNowicka    12.05.2007 @11:15:16
Tuchola sie rozrasta,powodzenia
~tpziomal    12.05.2007 @11:06:19
Życzę powodzenia na DIGARCIE
_______
Zapraszam do mnie
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt